نقطه ی اغـــــــاز


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





 

نقطه یِ آغـــــــــــ ــــاز سیگار کشیدَن هایَم 

 

روزی بود که تو تَرکَـم کَردی 

و سیگار دَرکَـــم

 


 



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت13:24---12 ارديبهشت 1392
چه دردی است در میان جمع بودن
ولی در گوشه ای تنها نشستن
برای دیگران چو کون بودن
ولی در چشم خود آرام شکستن


ALIABZ
ساعت0:09---23 فروردين 1392
سلام مهناز جون میسی که به وبلاگم سر زدی--قالب هم خودم درست نکردم من عادت دارم کد ها رو دست کاری کنم و این قالب هم کد هاشو دست کاری کردم--راستی با تبادل لینک هم موافقممممممپاسخ:چه جالب منم با تبادل لینک موافقم هههه!

یاغی
ساعت11:26---30 اسفند 1391
خب مساله اینجاست

هم از بوش بدم میاد

هم اینکه سیگار مال کساییه که کم آوردن



من پیرمرد رو چه به سیگار
پاسخ:پس نتیجه میگیریم سیگار نکشی سنگین تری قبوول؟؟


پیرمرد
ساعت9:55---30 اسفند 1391
آقا گفتی

من هی میخوام برم سیگار بکشم

اما ، خخخخخ

حالم از بوش بهم میخوره
پاسخ:حالت از بوی سیگار بهم میخوره مجبورت نکردن که سیگار بکشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 3 / 12 / 1391برچسب:, | 3:28 |


Ɖɛƨιɢиɛя